ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ
ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ
ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ Α’ ΤΑΞΕΩΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ

Τμήμα Ψηφιδωτού

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΝΑΒΟΛΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ «ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020 – ΜΑΪΟΥ 2021»

Αγαπητά Μέλη, φίλες και φίλοι,

Παρακολουθώντας την ανακοίνωση των πρόσθετων μέτρων που εισηγήθηκε χθες τόσο η Ειδική Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων Λοιμωξιολόγων όσο και η Κυβέρνηση με σχετική ανακοίνωσή της για την αντιμετώπιση της διασποράς του κορωνοϊού,
η ΕΣΤΙΑ Νέας Σμύρνης με βαθιά συναίσθηση της ευθύνης, αποφάσισε την ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΝΑΡΞΗΣ του φετινού ΚΥΚΛΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
που καθιερωμένα πραγματοποιούνται κάθε χρόνο το διάστημα Οκτωβρίου – Μαΐου.

Δυστυχώς, με βάση την εξέλιξη της πανδημίας στη χώρα μας και την συνεχή αύξηση των κρουσμάτων και έχοντας ως βασική προτεραιότητα την διασφάλιση της υγειάς όλων μας, παίρνουμε την απόφαση να αναβάλουμε την πραγματοποίηση του φετινού κύκλου Επιμορφωτικών Μαθημάτων, ευελπιστώντας η υγειονομική κρίση να υποχωρήσει το συντομότερο δυνατό ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε απρόσκοπτα στη διεξαγωγή τους.

Για μια ακόμη φορά θα θέλαμε να τονίσουμε ότι πρέπει να επιδείξουμε όλοι ατομική και συλλογική ευθύνη και να προσέξουμε τους εαυτούς μας, τις οικογένειές μας και κυρίως τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

Αγαπητά Μέλη και Φίλοι της ΕΣΤΙΑΣ,

Σας ευχαριστούμε για την αγάπη σας και την στήριξή σας στο έργο της ΕΣΤΙΑΣ.




 

 Επιμορφώτρια: κα Μαρία Δουζενάκη

 

Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών προγραμμάτων ενηλίκων, της ΕΣΤΙΑΣ, εντάχθηκε το μάθημα του Ψηφιδωτού, μια πανάρχαια τέχνη που παραμένει ζωντανή μέχρι και σήμερα.

Η Επιμορφώτρια κα Μαρία Δουζενάκη, γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στην ΑΣΚΤ ζωγραφική και ψηφιδωτό. Από τον πατέρα της διδάχθηκε από πολύ νωρίς την τέχνη της αγιογραφίας. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός σε σχολεία και εργαστήρια τέχνης. Έχει συμμετάσχει σε διάφορες ομαδικές εκθέσεις και έχει πραγματοποιήσει μια ατομική.

Η τέχνη του ψηφιδωτού έχει ρίζες που χάνονται στα βάθη του χρόνου.Γεννήθηκε από την ανάγκη του καλλιτέχνη να δημιουργήσει έργα που θα αντιστέκονταν στη φθορά του χρόνου αφενός και αφετέρου από την αγάπη του ιδίου για την πέτρα. Ένα υλικό που από ακατέργαστο και άγριο θα υποτασσόταν στις πλαστικές ανάγκες του ίδιου του έργου.